A kormány elfogadja a gyorsforgalmi úthálózat kiépítésének programját. Ennek értelmében 1998–2007 között megépül az M3-as Füzesabony–Polgár, az M5-ös Kiskunfélegyháza–országhatár közötti autópálya; az M3-as Polgár–Nyíregyháza, az M7-es Zamárdi–országhatár, az M30-as Emőd (M3)–Miskolc közötti autópályává fejleszthető gyorsforgalmi utak; az M70-es Szlovénia felé autópályává fejleszthető gyorsforgalmi út; valamint az M0-s gyűrű M5–M3 közötti szakaszán autópályává fejleszthető gyorsforgalmi út. A kormány tudomásul veszi, hogy az M5-ös autópálya Kiskunfélegyháza–országhatár közötti szakasza koncessziós finanszírozásban épül meg. Az autópálya-fejlesztési programra 1998–2007 között az államháztartás szintjén 42,5 milliárd Ft-ot kell fordítani. A kormány meghatározza az autópálya-­használati díj megállapításának tarifapolitikai elveit.