Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

Átadják a metró Nagyvárad tér–Deák tér közötti szakaszát. A metrószakasz építése 5 milliárd forintba kerül.

Megszűnik a bodrogközi kisvasút Sárospatak elágazás–Zemplénagárd közötti szakaszán a forgalom.

A közforgalmú vasúthálózat hossza 8336 km. A személyautók száma 640 502 db.

Bevezetik a fővárosban az autóbusz-viszonylatok új számozását. A gyorsjáratokat az alapviszonylattal azonos, de négyszögletes keretbe foglalt, fehér alapon levő piros szám jelöli.

A gépjárművek tompított fényszórója csak európai rendszerű, aszimmetrikus tompított fényszóró lehet.

Módosítják a gépjárművek kötelező felelősségbiztosítását. A hátralékos díjakat, beleértve a késedelmi pótlékot is, adók módjára kell behajtani. → 1978. április 15., 1982. július 1., 1983. január 1.

Megszűnik az autóbusz- és villamosközlekedés az Üllői úton.

A kormány elfogadja a záhonyi vasúti átrakó körzet IV. fejlesztési ütemének beruházási programját. A cél: 1983-ig az átrakó munka termelékenységét 32%-­kal növelni. A program költsége 2,2 milliárd Ft.

Kihirdetik Magyarország és Lengyelország között a légi közlekedés tárgyában 1976. február 12-én aláírt egyezményt.

A kormány beszámolót hallgat meg a Dél-Buda–Rákospalota metró építésének, a csepeli gyorsvasút Kálvin térre történő bevezetésének előkészületeiről.