Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

Hatályba lép a vasúti járművekre szerelt és egyéb vasútüzemi célt szolgáló kazánok és nyomástartó edények üzembe helyezéséről, időszakos vizsgálatáról, ellenőrzéséről szóló rendelet.

Hatályba lép a vasúti járművezető szakemberek képzéséről és vizsgáztatásáról rendelet.

A MÁV Vezérigazgatósága megszűnik a Közlekedési Minisztérium Vasúti Főosztálya lenni. A MÁV önálló vállalat. Csökken a MÁV hatósági jogköre. Nem kell hatósági engedély a vasúti pályákhoz kapcsolódó kisebb létesítmények építéséhez.

Elkészül a Vámosgyörk–Gyöngyös közötti 16 km hosszú vasúti pálya villamosítása.

Hatályba lép a repülőbalesetek és rendkívüli repülőbalesetek szakmai vizsgálatának szabályairól és rendjéről szóló rendelet.

Kihirdetik a Magyarország és Jugoszlávia között tehergépjárművel végzett árufuvarozásról és a vámeljárásról Budapesten, 1962. február 9-én aláírt egyezményt.

„Ma az autópiacon a kiskapuk sokszor tágasabbak, mint a főbejárat” – írja a Heti Világgazdaság. A háromévesnél fiatalabb kocsik szabad adásvételének tilalma ún. „fal-papír” elkészítésére kényszerítik az eladókat.

Felavatják az észak-budapesti közlekedési nagyberuházás létesítményeit: a metró Élmunkás tér–Árpád híd közötti szakaszát, a 2 x 4 sávosra kiszélesített Árpád hidat, az 1-es gyorsvillamos Lehel út–Bécsi út közötti szakaszát stb. A nagyberuházás 8,5 milliárd Ft-ba került.

A minisztertanács a személyszállító szolgáltatások színvonalával foglalkozik. Több mint 200 településen van helyi közlekedés, kiterjedt hálózat 37-ben. A lakosság több mint 80%-a belterületen 300 méteren, külterületen pedig 500 méteren belül eléri valamelyik közlekedési eszköz megállóhelyét. Vidéken 960 Volán- és 1500 magántaxi működik.