Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

A Magyar Hajó- és Darugyár új neve: Ganz Danubius Hajó- és Darugyár.

Első ízben száll le Magyarországon a Ferihegyi repülőtéren a világ legnagyobb utasszállító repülőgépe a Boeing 747-es.

Kópházán új határátkelőhely nyílik. → 1988. július 25.

Megindul a trolibusz-közlekedés Debrecenben, mintegy 6,3 km hosszban.

Hatályba lép a személyszállítási menetrendekről szóló rendelet. A személyszállítási és menetrendi irányelveket a közlekedési tárca adja ki. A vonatok és a távolsági autóbuszjáratok csatlakozásainak kidolgozásánál a MÁV menetrendje az irányadó. A menetrendeket a nemzetközi járatokkal is egyeztetni kell.

Nyilvánosságra hozzák a Központi Népi Ellenőrzési Bizottság autóalkatrész- ellátásról szóló jelentésének részleteit. A szervizek a munkák 15%-át csak akkor tudják elvégezni, ha az autótulajdonos maga szerzi be a szükséges alkatrészt. 1984-ben 500 kisiparos csaknem 100 millió Ft értékű pótalkatrészt állított elő.

Szovjet–magyar konzuli egyezményt írnak alá a határ menti településen lakók egyszerűsített határátlépéséről.

Aláírják az 1986-ra vonatkozó szovjet–magyar járműipari megállapodást. Lényege: 7600 magyar autóbusz kivitele és 16 750 szovjet személyautó behozatala.

Elkészül a Dombóvár–Godisa kö­zötti 18 km hosszú vasúti pálya villamosítása.