Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

Az állam és a MÁV Rt. szerződést ír alá. A MÁV 411 milliárd Ft vagyonából 171 milliárd állami tulajdon. Ezen vagyonrész – a pályavasút – fenntartása és fejlesztése kizárólag az állam feladata.

A fővárosi tömegközlekedésben bevezetik a húszdarabos gyűjtőjegyet, a hétvégi családi és gyermekjegyet.

A szentgotthárdi Opel Hungária Járműgyártó Kft. megvásárolja a Rába 20%-át. Ezzel az egész gyár a német konszern tulajdonába kerül.

A Közlekedési, Hírközlési és Vízügyi Minisztérium rendeletet ad ki a hajózási képesítésekről.

Balassagyarmaton a MÁV Rt. fórumot rendez a térség kis forgalmú vasútvonalainak sorsáról. Az értekezlettel egy párbeszédsorozat zárul le, melyet a MÁV az érintett, több mint 50 önkormányzattal folytatott a vasúti mellékvonalakról. A MÁV javaslata: regionális vasúttársaságok alakítása.

Az országgyűlés elfogadja a gépjárműadóról szóló törvény módosítását. A mozgáskorlátozottak szállítására szolgáló járművek adómentesek. → 1996. január 1.

Új magyar–szlovák határátkelő­helyeket nyitnak meg Sátoraljaújhely–Nové Mesto, valamint Pácin–Nagykövesd között. → június 15.

Magyar–horvát közlekedési együttműködési megállapodást írnak alá.

Megkezdődik a kisföldalatti rekonstrukciója. A 4 milliárd forintért felújított kisföldalattin a forgalom szeptember 18-án indul újra.

Magyarország és Kazahsztán légi közlekedési megállapodást ír alá.