Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát
Az M5-ös autópálya alapkőletétele Újhartyánban. Ezzel megkezdődik az autópálya Budapest–Kiskunfélegyháza közötti szakaszának építése. Budapesten három közlekedési szakszervezet megalakítja a Közlekedési Szakszervezetek Országos Szövetségét. Megkezdődik a záhonyi Tisza-híd átépítése. Az Európa Tanács közgyűlése Strasbourgban meghallgatja a magyar közlekedési minisztert, mint a CEMT elnökét, a kormányközi szervezet tevékenységéről. Magyarország és Szlovákia megállapodást ír alá a közös államhatáron (Rusovce és Rajka között) egy autópálya-átkelőhely létesítéséről és megépítéséről. A Napsugár Légitársaság és a Fővárosi Temetkezési Intézet Rt. új szolgáltatása: a légi temetés. Az Arab-öbölben tengeri kőolajkutatásra nyer koncessziós jogot a Mol Rt. Kerékpáros-tüntetés a fővárosban a tömegközlekedés fejlesztéséért. A kormány jóváhagyja az M3-as autópálya Budapest–Polgár közötti szakaszának építési ütemére vonatkozó javaslatot. „…a magyar közlekedéspolitika a következő négy, egyenrangú stratégiai irányt fogalmazza meg: 1. az Európai Unióba integrálódás elősegítése, 2. a szomszédos országokkal az együttműködés feltételeinek és az ország kiegyensúlyozottabb térségi fejlődésének elősegítése, 3. az emberi élet és környezet védelme, 4. a hatékony, piackonform közlekedésszabályozás” – jelenti be a parlamentben a közlekedési miniszter. |