Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

Az M5-ös autópálya alapkőletétele Újhartyánban. Ezzel megkezdődik az autópálya Budapest–Kiskunfélegyháza kö­zötti szakaszának építése.

Budapesten három közlekedési szakszervezet megalakítja a Közlekedési Szakszervezetek Országos Szövetségét.

Az Európa Tanács közgyűlése Strasbourgban meghallgatja a magyar közlekedési minisztert, mint a CEMT elnökét, a kormányközi szervezet tevékenységéről.

Magyarország és Szlovákia megállapodást ír alá a közös államhatáron (Ru­sovce és Rajka között) egy autópálya-átkelőhely létesítéséről és megépítéséről.

A Napsugár Légitársaság és a Fővárosi Temetkezési Intézet Rt. új szolgáltatása: a légi temetés.

Az Arab-öbölben tengeri kőolajkutatásra nyer koncessziós jogot a Mol Rt.

Kerékpáros-tüntetés a fővárosban a tömegközlekedés fejlesztéséért.

A kormány jóváhagyja az M3-as autópálya Budapest–Polgár közötti szakaszának építési ütemére vonatkozó javaslatot.

„…a magyar közlekedéspolitika a következő négy, egyenrangú stratégiai irányt fogalmazza meg: 1. az Európai Unióba integrálódás elősegítése, 2. a szomszédos országokkal az együttműködés felté­teleinek és az ország kiegyensúlyozottabb térségi fejlődésének elősegítése, 3. az emberi élet és környezet védelme, 4. a hatékony, piackonform közlekedésszabályozás” – jelenti be a parlamentben a közlekedési miniszter.