Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

„Négyezer olyan személyszállító fuvarozik a városban, aki egyik céghez sem tartozik” – írja a Népszabadság a fővárosi taxisokról. A taxispiac ököljog alapján működik.

A kormány dönt a győr–gönyűi országos közforgalmú kikötő koncessziós tenderének kiírásához szükséges kormányzati intézkedésekről.

A Hungarocamion bejelenti, egyelőre kivonul az orosz piacról, mert az orosz hatóságok 50 magyar kamiont lefoglaltak.

A kormány 300 ezer Ft-ra emeli a rokkantak gépkocsi-támogatási vásárlását.

A Közlekedési, Hírközlési és Vízügyi Minisztérium a hat magyarországi vasútvonal koncessziós villamosítására kiírt pályázat győztesével aláírja a koncessziós szerződést. A CO. GE. CO által létrehozott VIACOM Első Olasz–Magyar Vasútvillamosítási Koncessziós Rt. elsőként az 55 km hosszú Balatonszentgyörgy–Murakeresztúr–Somogyszob vonal villamosítását kezdi el. (Tervezett átadás: 1998. szeptember 3. → 1998. szeptember 25.) 1998-ban elkezdik a Rákospalota–Újpest–Vácrátót (31 km) és a Székesfehérvár–Szombathely (170 km) vonal villamosítását.

A közforgalmú vasúthálózat hossza 7715 km. A személyautók száma 2 264 165 db.

Magyar tehergépjárművek Ausztriában napi 80 ATS úthasználati díjat fizetnek. Az osztrák tehergépjárművek után Magyarországon tonna/kilométerenként 0,001 ECU díj kerül beszedésre.

Az Európai Unió Phare tranzitforgalmat elősegítő programja keretében 4,3 millió ECU-t ad a hazai határátkelőhelyek korszerűsítésére. → november 26.

„Az üzemanyagok árába beépített állami elvonások módosítása is szerepel abban a javaslatcsomagban, amelyet az autópályadíj-politikáról állít össze a közlekedési tárca. A közúti fejlesztések finanszírozásának nehézségei a minisztérium illetékeseinek véleménye szerint az autópálya-építés leállásával fenyegetnek” – írja a Népszabadság.

Az Alkotmánybíróság alkotmányellenesnek mondja ki az adótörvény azon rendelkezését, mely szerint a cégautók használata során a magánszemélyeknek mindig jövedelme keletkezik. Sérti az alkotmányt, hogy a cégek az APEH által megállapított üzemanyagárakat kötelesek irányadónak tekinteni és nem vehetik figyelembe a számlákkal igazolt, ténylegesen megfizetett üzemanyagárat.