Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

Hosszú jogi huzavonát követően, újraindul a fővárosban a kerékbilincselés és a tilosban várakozó autók elszállítása. A forgalmat akadályozók 8750 forintért válthatják ki elszállított autójukat.

Pécsett kétórás figyelmeztető sztrájkot tartanak a helyi autóbusz-vállalat dolgozói.

A fővárosban a felújított, energiatakarékos 2-es villamos pályáján próbautat rendeznek.

Raktárban áll 1989 óta a sztrádacímke – írja a Népszabadság.

Aláírják a Ferihegyi repülőtér új termináljának felépítéséről szóló 103 millió dolláros hitelszerződést. A cél: Ferihegyet korszerű regionális légi közlekedési központtá fejleszteni. A 2/B terminál építését még 1992-ben eldöntötték.

A vasút és Európa címmel tudományos konferenciát rendeznek a Magyar Tudományos Akadémián.

Közvélemény-kutatás az autópályákról. A megkérdezettek többsége az autópályák építési költségeit az autópálya- használókkal fizettetné meg. Az üzemanyagárakba mindössze a megkérdezettek ötöde építené be a költségeket, akárcsak az adókba. Az emberek döntő többsége szerint az államnak a jelenleginél nagyobb szerepet kellene vállalnia az autópályák fejlesztésében és a közlekedésből származó bevételek lényegesen nagyobb hányadát kellene visszafordítani a közlekedésbe. Ha mégis bevezetnék a matricarendszert, akkor évente átlagosan 6400 forintot lennének hajlandók fizetni az emberek.

Forgalomlassító demonstrációt tartanak az M5-ös autópálya magas díja miatt Bács-Kiskun megyében.

Megbénul a főváros belvárosában a közlekedés, mert a Kommunális Szolgáltatók Egyesülete 200 tehergépkocsival felvonul.

A kamionokat szállító, úgynevezett Ro-La vonatok a Szeged melletti Kiskundorozsmáról egészen az olasz határig, a szlovéniai Sezanáig közlekednek. A naponta közlekedő vonatokon a fuvardíj egyirányú szállítás esetén 520 ECU a retúrjegy pedig 980 ECU.