Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

A hét végén befejeződik az M0-s autópálya 14 kilométeres szakaszán az aszfaltba mélyedő nyomvályúk javítása. A rekonstrukció költségei elérik a 100 millió forintot.

Árnyékdíj­rendszer bevezetését javasolja a közlekedési tárca az M5-ös használatának olcsóbbá tételére.

A kormány határozatot hoz, melynek értelmében ki kell alakítani a közúthálózatot teljes mértékben lefedő közlekedésrendészeti szolgálatot, az autópályák ellenőrzésére speciálisan felszerelt és kiképzett egységeket.

Az Első Magyar Koncessziós Autópálya Rt. és a Hungarocamion Rt. hosszú távú együttműködési megállapodást ír alá, mely szerint a fuvaroztató cég a járműveit a jövőben Győr és Hegyeshalom között a M1-es autópályán, illetve a majd megépülő M15-ös autópályán közlekedteti majd. A Hungarocamion 1300 járműve a 10-es főút helyett az M1-es autópályát használja ezután Győr és Hegyeshalom között. Az útidíjkártyás kamionok nemcsak a szezonális áremelés alól mentesülnek, hanem a forgalom arányában díjkedvezményt is kapnak.

A Győr–Sopron–Ebenfurti Vasút Rt. 5,6%-os részvénycsomagját megvásárolja a Hamburgi Kikötő és Raktár Rt.

Megnyílik a Letenye–Zágráb között épülő autópálya országhatár és Csáktornya közötti, 16 km-es szakasza.

Az Északkelet-magyarországi Autópálya Rt. bejelenti, megkezdték az M3-as Füzesabony–Polgár között létesítendő 60 kilométeres szakaszának megépítését.

A Malév új szolgáltatást vezet be. Az Utazástervezés címmel meghirdetett program keretében 24 órás információszolgáltatást nyújtanak a Malév járatairól.