Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

A kormány megtárgyalja a MÁV Rt. középtávú működési feltételeivel foglalkozó előterjesztést. A kormány jóváhagy egy intézkedési programot, amelyet a MÁV Rt.-nek a jövő évben teljesíteni kell ahhoz, hogy 6 milliárd forint támogatást igénybe vehessen. A program célja a hatékonyság javítása és az eladósodás megakadályozása.

Az országgyűlés módosítja a közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvényt. A közúti jelzések térítésmentes elhelyezését az épület, oszlop tulajdonosai tűrni kötelesek.

Hivatalosan is megkezdődik az új budaörsi csomópont kiépítése az M1-es és M7-es bevezető szakaszán. Az autópályák csatlakozó hálózata az Auchan bevásárlóközpont beruházásában készül, költsége eléri a kétmilliárd forintot.

A hatvani önkormányzat szervezésében forgalomlassító demonstrációt tartanak az M3-as Hatvan melletti szakaszán, az autópályadíj tervezett bevezetése ellen.

A napisajtóban nyilvánosságra kerül, hogy egyes szakértői számítások szerint mintegy 70 ezer forintba kerülne egy sztrádamatrica Magyarországon.

Megrendezik Budapesten a Transzszibériai Vasútvonal Nemzetközi Koordinációs Tanácsának VI. ülését. 15 országból 14 vasút és több mint 20 szállítmányozó cég csaknem 90 képviselője jött el Magyarországra. A konferencia célja: az Európa és Ázsia közötti vasúti fuvarozás mennyiségi növelése.

A záhonyi átrakó körzet évi 16 millió tonna áru átrakására és 1,5 millió vasúti kocsi továbbítására alkalmas, de a forgalom mindössze a kapacitás egynegyede.

Az Alkotmánybíróság alkotmányellenesnek nyilvánítja és megsemmisíti Old községnek az old–eperjespusztai út használati díjáról alkotott rendeletét.

„A kockás taxi is magáncég lett” – adja hírül a Népszabadság. A részvények 90%-át a munkavállalók és egy spanyol–magyar konzorcium vette meg.