Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

A fővárosi tömegközlekedésben bevezetik az ifjúsági tíznapos jegyet, valamint az ifjúsági csoportos gyűjtőjegyet.

„Két évtized alatt immár másodszor került hullámvölgybe hazánk autópálya-hálózatának kiépítése. A hetvenes években minisztertanácsi rendeletre megindított 500 kilométeres autópálya-program végződött kudarccal az akkor szükségesnek tartott kilométerenként negyvenfilléres úthasználati díjakkal szembeni ellenállás és a döntéshozók bizonytalansága miatt. A két évtizede történtek tanulságul szolgálhatnak napjainkban, amikor a sztrádadíjak elleni tiltakozások hatására kényszerül visszalépésekre az autópályák építését saját forrásaiból finanszírozni képtelen kormányzat” – írja a Népszabadság.

Átadják a forgalomnak a 2-es út szakaszát Dunakeszi és Vác között. A kétszer egy sávos autóútként üzemelő, később autópályává fejleszthető 30 km hosszú új 2-es 11 milliárd forintba került. Az új 2-es utat az M0-s köti majd össze az M3-sal.

Ünnepélyesen átadják a MÁV Rt. szállításirányítási rendszerének első, felhasználói terminálját.

Felavatják a rédicsi nemzetközi határátkelő kamionterminálját. A létesítmény 1,3 milliárd Ft-ba kerül.

A hatvani képviselő-testület elfogadja a közlekedési tárca ajánlatát, amely szerint egymilliárd forintért megépítik a város mellett a 32-es szolnoki és a 21-es salgótarjáni főutat összekötő szakaszt, ha az önkormányzat lemond az M3-as díjasítása miatti további tiltakozásokról.

A Békés megyei polgármesterek levelet írtak a miniszterelnöknek, hogy a Budapestet Bukaresttel összekötő autópálya nyomvonala a Viharsarkon haladjon keresztül.

Nyilvánosságra kerül, hogy a felmérések szerint 11 ezer járműből mintegy ezerötszáz próbálta meg Inárcson keresztül elbliccelni a fizetést az M5-ösön.

Átadják a forgalomnak az M5-ös Kecskemétet elkerülő 20 milliárd Ft költséggel megépülő 17 km-es szakaszát.

A MÁV Rt. vezérigazgatója felhívással fordul a vasutasokhoz. „El kell gondolkodni azon, hogy kinek az érdekét szolgálják a szüntelen sztrájkfenyegetések. El kell gondolkodni azon, hogy egyes vasúton belüli csoportok miért az ellentétek szításán és nem azon fáradoznak, hogy hosszú távra megalapozott viszonyok teremtődjenek a MÁV-nál. El kell gondolkodni azon, hogy mivé leszünk, ha szétziláljuk a vasutat, ha ismét eljátsszuk környezetünk bizalmát!” → 1998. december 21.