Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

Török befektetők részvételével a Déli Autópálya Kft.-ből 225 millió forint törzstőkével megalakul a Déli Autópálya Rt.

A MÁV Rt. és a vasúti szakszervezetek megállapodást írnak alá a vasutasok 1998. évi bér- és foglalkoztatási kérdéseiről.

A Malév Rt. első sugárhajtású repülőgépét, a Tupoljev 134-es típust, 30 év szolgálati idő után véglegesen kivonták a menetrend szerinti és a charter forgalomból.

A közforgalmú vasúthálózat hossza 7711 km. A személyautók száma 2 297 115 db.

Menet közben a gépkocsivezetők nem használhatnak kézben tartott mobiltelefont. Bevezetik a próbajogosítványt.

Személyi igazolványuk felmutatásával ingyen utazhatnak a Budapesti Közlekedési Vállalat, a Volán-társaságok és több helyi közlekedési vállalat járművein a 65 évesnél idősebbek.

Az M5-ös autópálya teljes szakaszát a személygépkocsik 1080 forintért, a tehergépkocsik pedig 4000 forintért vehetik igénybe

„Pontos csatlakozásokat és a közúti közlekedéssel is versenyképes eljutási időket szavatoló új menetrenddel, a jelenleginél színvonalasabb vasúti járművekkel próbál javítani az utasok előtt alaposan megtépázott hírnevén 1998-ban a MÁV Rt.” – nyilatkozza a MÁV vezérigazgatója. A vasút 10 év alatt 60 millió utast veszített el. Ezen belül a legnagyobb arányú utasvesztés a hivatásforgalomban és az elővárosi forgalomban következett be.

112 millió márkás hitelszerződést ír alá a MÁV Rt. és a Kreditanstalt für Wie­deraufbau Bank.

Újabb kedvezményeket vezet be az M5-ös autópályán az Alföld Koncessziós Autópálya Rt. Olcsóbban autózhatnak a helyi lakosok, a rendszeres autópálya-használók és a nagybani piacra szállítók.