Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

A Volán Egyesülés és a szakszervezet aláírják a bérmegállapodást.

Átadják a Nyugati pályaudvar új főhomlokzatát. Felújítása mintegy 112 millió forintba került.

Európa 22 városába utazhatnak kedvezményesen a magyar nemzeti légitársasággal a 65. életévüket betöltött magyar állampolgárok. Három térítési kategóriát alakít ki a Malév. Berlinbe, Bukarestbe, Kijevbe, Münchenbe, Szófiába, Stuttgartba, Tiranába, valamint Varsóba 19 500 Ft-ba kerül a repülőjegy. Amszterdamba, Athénba, Kölnbe, Düsseldorfba, Frankfurtba, Isztambulba, Thesszalonikibe, illetve Hamburgba 22 000 Ft-ot kell fizetni. Koppenhága, Helsinki, Barcelona, London, Moszkva és Stockholm esetében pedig 24 500 Ft-ot.

Az Alkotmánybíróság a közúti közlekedés rendőrhatósági igazgatásáról szóló belügyminiszteri rendeletet kifogásolt részeinek alkotmányjogi panaszait elutasítja. „A szabad mozgáshoz való jog, a közlekedés szabadsága nem fogható fel abszolút jellegű, korlátozhatatlan jogosultságként.” Nem alkotmányellenes, hogy a vezetői engedély visszavonásával összefüggő egyes kérdéseket rendelet szabályozza.

A MÁV Rt. és a Szlovén Vasúttársaság a két országot közvetlenül összekötő vasútvonal építésének kérdéseiről tárgyal. A vonal része az Olaszországot, Szlovéniát, Horvátországot, Magyarországot, Ukrajnát, illetve Szlovákiát összekötő közlekedési folyosónak. A 19 km-es magyar szakaszra mintegy 2,6 milliárd forint Phare-segély, illetve 13,5 milliárd forint költségvetési támogatás áll rendelkezésre.

Az M3-as autópálya díjasításának időpontjáról tárgyal a kormány. A gazdasági kabinet a kilométerenként 9,5 forintos autópályadíj szeptember 1-jei bevezetését támogatja.

A Közlekedési, Hírközlési és Vízügyi Minisztérium Kollégiuma elé kerül a vasút-politikai koncepció, melynek melléklete a 10 éves vasútfejlesztési terv.

A Malév és a Sabena code-share megállapodást ír alá. A két légitársaság tükörmenetrendi konstrukcióban üzemelteti járatait Budapest és Brüsszel között.

A főváros és a Közlekedési, Hírközlési és Vízügyi Minisztérium megállapodik az M0-s körgyűrű északi és keleti szakaszának nyomvonaláról.