Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

Heti kilencre emelkedik a Malév moszkvai járatainak száma.

 Megindul az első korszerűsített elővárosi vonat Budapest és Hatvan között.

Sopronban hét vasúttársaság szándéknyilatkozatot ír alá egy London és Sopron közötti vasúti folyosó létrehozásáról. A terv szerint a szerelvények 60 km/órás sebességgel 36 óra alatt tennék meg a London–Sopron távolságot.

Katona Kálmán közlekedési, hírközlési és vízügyi miniszter hivatalosan is átveszi a tárca vezetését. A híradások szerint, mintegy 25-30 kg-ot tesz ki az a dokumentáció, amely a folyamatban lévő ügyeket tartalmazza. Az új miniszter kijelenti, hogy az autópályákon forgalomarányos díjrendszer kialakítását tervezik, a metróberuházást áttekinti a kormány, de erről nincs prekoncepciója. → 2000. május 31.

A MÁV Rt., a Levegő Munkacsoport és a Magyar Közlekedési Klub tárgyal. A környezetvédő szervezetek hangsúlyozzák, hogy a környezeti károkkal kapcsolatos többletkiadásoknak jelentkeznie kellene a különféle közlekedési formák költségeiben.

Megkezdődik a Székesfehérvár–Szombathely közötti vasútvonal villamosítása.

Zebegény állomáson egy várakozó InterCity-vonatba szalad egy személyvonat. 18 sebesült.

Hatósági áras Budapesten a taxizás. Nappal 200 forint, éjszaka 280 forint az alap- és kilométerdíj.

Átadják az M3-as autópálya Gyöngyös–Füzesabony közötti szakaszát.

Nyíregyháza és Fehérgyarmat között naponta két pár InterPici közlekedik. A motorvonat Nagykálló, Kállósemjén, Nyírbátor, Mátészalka állomásokon is megáll.