Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát
Az M3-as autópályán megkezdik a díjfizető kapuk tesztelését. A Mozdonyvezetők Szakszervezete 2 órás sztrájkot tart az eredménytelen bértárgyalások miatt. A munkára beosztott 976 mozdonyvezető mindegyike beszünteti a munkát. → december 22., 1999. március 8. A Vasutasok Szakszervezetének kétórás figyelmeztető sztrájkot rendez. → 1999. január 4–8. Újraindul az öt éve megszűnt magyarországi hajógyártás. Dunaújvárosban vízre bocsátanak egy holland megrendelésre gyártott szállítóbárkát, melyet a Ganz Danubius Axis Kft. és a Dunaferr Acélszerkezeti Kft. készített. A Vasutasok Szakszervezete és a Mozdonyvezetők Szakszervezete megállapodik a MÁV Rt.-vel a jövő évi bérnövekedésről. Januártól 56 ezer vasutas alapbére 14%-kal nő. A vasutasok harmadik reprezentatív érdekvédelmi szervezete, a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete nem csatlakozik a bérmegállapodáshoz. A közforgalmú vasúthálózat hossza 7873 km. A személyautók száma 2 218 010 db. Bevezetik a gépjárműtörzskönyvet. A Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezetének vasúti sztrájkja 21%-os béremelését. A vasutasok 10%-a beszünteti a munkát. Január 6-án meghal a MÁV Rt. vezérigazgatója. A bíróság a sztrájkot jogellenesnek minősíti, ezért a szakszervezet a sztrájkot felfüggeszti. → június 9. Az Ikarus Rt. és a Nissan bemutatja közös fejlesztésű midibuszát. A 17–25 fő szállítására alkalmas autóbusz Nissan alvázzal, Ikarus karosszériával épült meg. Megkezdődik a díjfizetés az M3-as autópályán. |