Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

A kormány beleegyezik, hogy a NATO a Ferihegy 1. repülőteret is igénybe vehesse.

A Szerbiát ért NATO-légicsapások miatt módosulnak a fuvarszállítási tranzitútvonalak. Mivel a Dunába robbantott hidak megbénítják a Jugoszlávián át vezető hajózást, a MÁV-nak kell az orosz vasércet Záhonyból Budapest szabad kikötőbe szállítani. Megérkezik az első vasérccel rakott vonat Soroksárra.

Magyar–görög közlekedési megállapodást írnak alá. A Malév heti hét járat helyett hetente 10 járatot indíthat Thesszalonikibe. Magyarország kétezer tranzitengedélyt biztosít a görög fuvarozóknak.

A kormány elfogadja a 10 éves autópálya-fejlesztési program azon változatát, melyben szerepel az M6-os gyorsforgalmi út Szekszárdon keresztül a horvát határig való kiépítésének lehetősége.

Autóbuszok összeszerelésére közös vállalatot hoz létre Brassóban a magyar Ikarus Rt. és a román SA teherautógyár.

Ünnepélyesen elhelyezik a magyar–szlovén vasútvonal alapkövét Baján­senye–Hódos határszakaszon. A magyar–szlovén vasútvonal része az 1994. évi krétai Páneurópai Közlekedési Konferencián 5. számú korridorként meghatározott nemzetközi vasúti közlekedési folyosónak, amely a Velence–Trieszt/Koper–Ljubljana–Budapest–Ungvár–Lvov útvonalat fog­lalja magában.

Ferihegyre megérkezik az első amerikai légi utántöltő tankergép.

Maximált áron fuvarozza a Főtaxi a főpályaudvaroknál beszállókat. Az Utasellátóval kötött szerződés értelmében az InterCity-járatok utasai már a vonaton megrendelhetik a taxit.

A Magyar Fejlesztési Bank által megépítendő állami autópálya-társaság veszi majd fel és fizeti vissza a 10 éves gyorsforgalmi úthálózat fejlesztési program megvalósításához szükséges hiteleket – írja a Népszabadság.