Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát
A kormány beleegyezik, hogy a NATO a Ferihegy 1. repülőteret is igénybe vehesse. A Szerbiát ért NATO-légicsapások miatt módosulnak a fuvarszállítási tranzitútvonalak. Mivel a Dunába robbantott hidak megbénítják a Jugoszlávián át vezető hajózást, a MÁV-nak kell az orosz vasércet Záhonyból Budapest szabad kikötőbe szállítani. Megérkezik az első vasérccel rakott vonat Soroksárra. Magyar–görög közlekedési megállapodást írnak alá. A Malév heti hét járat helyett hetente 10 járatot indíthat Thesszalonikibe. Magyarország kétezer tranzitengedélyt biztosít a görög fuvarozóknak. A kormány elfogadja a 10 éves autópálya-fejlesztési program azon változatát, melyben szerepel az M6-os gyorsforgalmi út Szekszárdon keresztül a horvát határig való kiépítésének lehetősége. Autóbuszok összeszerelésére közös vállalatot hoz létre Brassóban a magyar Ikarus Rt. és a román SA teherautógyár. Rendeletben szabályozzák az állatok szállítását. Ünnepélyesen elhelyezik a magyar–szlovén vasútvonal alapkövét Bajánsenye–Hódos határszakaszon. A magyar–szlovén vasútvonal része az 1994. évi krétai Páneurópai Közlekedési Konferencián 5. számú korridorként meghatározott nemzetközi vasúti közlekedési folyosónak, amely a Velence–Trieszt/Koper–Ljubljana–Budapest–Ungvár–Lvov útvonalat foglalja magában. Ferihegyre megérkezik az első amerikai légi utántöltő tankergép. Maximált áron fuvarozza a Főtaxi a főpályaudvaroknál beszállókat. Az Utasellátóval kötött szerződés értelmében az InterCity-járatok utasai már a vonaton megrendelhetik a taxit. A Magyar Fejlesztési Bank által megépítendő állami autópálya-társaság veszi majd fel és fizeti vissza a 10 éves gyorsforgalmi úthálózat fejlesztési program megvalósításához szükséges hiteleket – írja a Népszabadság. |