Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

Az Adtranz MÁV Dunakeszi Kft. és az Osztrák Szövetségi Vasutak 5,5 milliárd Ft értékű, 20 db vasúti kocsi gyártásáról szóló szerződést ír alá.

A Fővárosi Bíróság ideiglenesen leállítja az M0-s autóút káposztásmegyeri lakótelep melletti szakaszának építését. A pert a Levegő Munkacsoport indította.

Aláírják az M1-es autópálya fizető szakaszának állami tulajdonba vételéről szóló megállapodást.

Új személyszállító hajókat állít a Mahart forgalomba a Tiszán – közli a Magyar Nemzet. Ellenben a Szegeden állomásozó, egyetlen tiszai gyorsjáratot, egy légpárnás hajót visszaviszik a Dunára.

Az M1-es autópálya fizető szakaszának állami átvételét követően felére csökkenek az autópálya díjai. A személygépkocsik 700 Ft-ért használhatják a Győr–Hegyeshalom közötti szakaszt.

Két és fél autóbuszviszonylat működtetését a Budapesti Közlekedési Vállalat magánkézbe adja. A döntés okai: az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank ragaszkodik a piacgazdaság megteremtéséhez a tömegközlekedésben, valamint a Budapesti Közlekedési Vállalatnak elöregedett járműparkja. A tendert a VT–Trans­man Kft. nyeri el.

Az országgyűlés elfogadja a közúti közlekedési nyilvántartással foglalkozó törvényt.

Megnyílik Budapest első nyilvános, négyszáz férőhelyes mélygarázsa Budán, a Déli pályaudvar mellett. 1 óra parkolás 250 Ft.

Tizenötezer autóroncs van Budapesten – közli a Magyar Nemzet. Ezek közül évente csak 6000-6500-at tud elszállíttatni a Fővárosi Közterület-felügyelet.