Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

A kormány eldönti, javasolja a parlamentnek, hogy a központi költségvetés vállalja át a MÁV 35,9 milliárd forintos adósságát. Az állami kezességvállalással felvett hitelek mögött egyrészt olyan járműbeszerzések vannak, amelyek közvetlenül szolgálják a lakosságot, másrészt olyan fejlesztéseket finanszíroznak velük, amelyek az állami tulajdonban lévő infrastruktúra javítására, bővítésére hivatottak.

Megnyitják az utazóközönség előtt a korszerűsített Déli pályaudvart. Az átépítési és felújítási munkák 550 millió forintba kerültek.

Szombathelyről útnak indítják az első közvetlen konténervonatot Rotterdam irányába.

Rendeletet adnak ki a közlekedési szakértők működésének engedélyezéséről.

Átadják az utazóközönségnek a székesfehérvári pályaudvar 230 millió forintért felújított utastereit és utas­ki­szol­gáló létesítményeit.

Elkészül a bajai Duna-híd rekonstrukciója. A 3,8 milliárd Ft-os beruházás eredményeként a hídon a közúti forgalom függetlenedik a vasúttól. Megszűnik az 5 km/óra sebességkorlátozás, a vasúti menetidő 18 percre csökken Baja és Bátaszék között.

A MÁV a buda­pest–hegyeshalmi vasúti fővonalon az egységes európai vonatbefolyásoló rendszert kísérletként üzemelteti. A rendszer alkalmazásának célja: bekapcsolódni az európai nagy sebességű vasúti hálózatba.

Befejezik a Felsőzsolca–Forró-­Encs közötti vasútvonalon pálya­reha­bilitációs munkálatokat. A beruházás 1,4 milliárd Ft-ba kerül.

A fővárosi közgyűlés szabályozza a taxidrosztok használatát. A jövő évtől 2500-ra növelik a taxiállomások számát.

Átadják az M0-s körgyűrű északi szektorának az új és a régi 2-es főút közötti 2,5 km-es szakaszát. A beruházás értéke: 15,5 milliárd Ft.