Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

A Budapesti Közlekedési Vállalat leveszi a napirendről a trolik megszüntetését. Az év során három buszjáratot (10, 101, 113) megszüntetnek.

Tanulmány készül a Budapest–Ferihegy között építendő gyorsvasút megvalósíthatóságáról. A gyorsvasút megépítéséről az állam és a TriGránit még 1999-­ben kötött szándékmegállapodást.

Elkezdődik a főváros idei legnagyobb közlekedési beruházása, a Margit körút és a Karinthy Frigyes út átépítése.

A közlekedési miniszter Vácott bejelenti, hogy az országos kerékpárút-hálózat fejlesztésére az év során egymilliárd forint jut.

A kormány bejelenti, hogy az M3-­as autópálya Polgár–Nyíregyháza szakaszának módosított nyomvonaltervezésével kapcsolatos tervek közül a Nyíregyházához közeli útépítési változatot támogatja.

Aláírják a dunaföldvári híd felújításáról szóló, közel négymilliárdos szerződést. A hídrekonstrukciós tendert a Közgép–Hídépítő Konzorcium nyeri el.

A miniszterelnök dönt a kormány szerkezeti átalakításáról. A Közlekedési, Hírközlési és Vízügyi Minisztériumból a Miniszterelnöki Hivatalhoz kerül át a hírközlés-távközlési terület. Az új feladatok átvételével 16 milliárd forintot is átcsoportosítanak a kancelláriára.