Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát
A Budapesti Közlekedési Vállalat leveszi a napirendről a trolik megszüntetését. Az év során három buszjáratot (10, 101, 113) megszüntetnek. Tanulmány készül a Budapest–Ferihegy között építendő gyorsvasút megvalósíthatóságáról. A gyorsvasút megépítéséről az állam és a TriGránit még 1999-ben kötött szándékmegállapodást. Új forgalmi műszaki bázis nyílik Biatorbágyon. Érvényes a metrószerződés – dönt a Legfelsőbb Bíróság. Elkezdődik a főváros idei legnagyobb közlekedési beruházása, a Margit körút és a Karinthy Frigyes út átépítése. Kerékpáros-felvonulás a fővárosban. A közlekedési miniszter Vácott bejelenti, hogy az országos kerékpárút-hálózat fejlesztésére az év során egymilliárd forint jut. A kormány bejelenti, hogy az M3-as autópálya Polgár–Nyíregyháza szakaszának módosított nyomvonaltervezésével kapcsolatos tervek közül a Nyíregyházához közeli útépítési változatot támogatja. Aláírják a dunaföldvári híd felújításáról szóló, közel négymilliárdos szerződést. A hídrekonstrukciós tendert a Közgép–Hídépítő Konzorcium nyeri el. A miniszterelnök dönt a kormány szerkezeti átalakításáról. A Közlekedési, Hírközlési és Vízügyi Minisztériumból a Miniszterelnöki Hivatalhoz kerül át a hírközlés-távközlési terület. Az új feladatok átvételével 16 milliárd forintot is átcsoportosítanak a kancelláriára. |