Az oldalon lévő Célzott keresés használatával, illetve a bejegyzések alatt található címkék segítségével könnyen megtalálhatja az Ön által keresett kronológiát

A kormány megegyezik a fuvarozókkal a magas üzemanyagárak okozta gondjaik enyhítését célzó intézkedésekről. A taxisok visszaigényelhetik az üzemanyag áfáját.

Nyilvánosságra kerül, hogy a Budapesti Közlekedési Vállalat Rt. sikertelenül kínálta eladásra hajózási kft.-je tíz hajóját. A vállalat, mely közvetlen állami támogatásban 1997 óta nem részesül, hitelállománya a múlt évi 16 milliárd forintról 21 milliárd forintra nőtt.

Ünnepélyesen megkezdődik az Esztergom–Párkány közötti híd újjáépítése.

Átadják a forgalomnak a Szenna–Szilvásszentmárton közötti összekötő út első szakaszát, valamint a Sormás és Nagykanizsa közötti új kerékpárutat.

Átadják a Kaposvárt elkerülő út első, 5 km-es szakaszát. A szakasz építési költsége 3 milliárd forint.

Nyilvánosságra hozzák a honvédségi gépjárműbeszerzési tendert, melynek 15 éves összértéke 300 milliárd forint.

Ülésezik az Európai Unió ISPA Management Bizottsága. A bizottság jóváhagyja, hogy Magyarország támogatást kapjon három vasúti terv – a Za­la­lövő–Zalaegerszeg–Boba, a Budapest–Cegléd–Szolnok–Lőkösháza és a Budapest–Győr–Hegyeshalom vasútvonalak korszerűsítéséhez. Az Európai Unió 190 millió euró (53,6 milliárd forint) ISPA-­támogatást ítél meg.

A közlekedési minisztert szállító Audi Fonyód és Balatonboglár között karambolozik egy Trabant gépkocsival. A Trabant utasai meghalnak. → december 1.

A Budapest és Debrecen között közlekedő kormányzati vonaton ülésezik a kormány.

Nyilvánosságra kerül, hogy újraszabályozzák a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás rendszerét. 2001-ben az átlagos díjemelés mértéke 6%. Szigorítják a nem fizetők ellenőrzését. Összekötik a gépjármű- és a biztosítási nyilvántartásokat. Valamennyi gépjárműre kiterjesztik a bonus–malus rendszert.