Budapest, 1910

Apa vasesztergályos volt. Fia 1922-ben félbeszakítva tanulmányait került ki a Szovjetunióba, ahol vasesztergályos szakmát tanult és leérettségizett. 1929 végén a leningrádi tengerészeti egyetemre küldték, 1934-ben tengeralattjáró gépészmérnök oklevelet szerzett. Műszaki őrnagyként Vlagyivosztokban szolgált 1939. évi leszereléséig. Ekkor a moszkvai Borec gyárban tervezőmérnök lett, majd 1943-tól az Uralban egy acélszerkezeti tröszt osztályigazgatója volt. 1945. novemberben tért haza, belépett a Magyar Kommunista Pártba, majd átigazolták a Magyar Dolgozók Pártjába. 1930-ban lett a SZK(bolsevik)P tagja, munkahelyein Komszomol tag, majd üzemi párttitkár volt. 1945. decembertől a Közlekedési Minisztérium hajózási osztályán műszaki tanácsos, 1947. júniusban a MASZHART igazgatási főosztály vezetője lett. 1948. májusban megbízták a Közlekedésügyi Minisztérium Hajózási Főosztály vezetésével. 1949-ben nevezték ki a KPM XII. (Katonai szállítási) főosztály élére. 1950. decemberben a Kohó- és Gépipari Minisztériumba, a hadiipari üzemek miniszterhelyettesévé javasolták kinevezni. 1956. novemberben a Szovjetunióba ment, majd 1957. májusban visszatért Budapestre. Kinevezték a KPM Gépexport-iroda osztályvezetőjévé. 1958. júniustól a Külkereskedelmi Minisztérium munkatársa, majd a pekingi nagykövetségen alkalmazott. 1975-ben nyugdíjazták.